5/10/2011

Landstreffet i Oslo- 29.april




























































Astrid , Arne & Carlos og NN (for meg)












































































Tine Solheim, viste plagg fra sin siste bok "Retrostrikk" + fra nytt hefte som kommer snart utgitt fra Dale.







































































































Har glemt å blogge om Landstreffet! Det var virkelig moro å være tilstede blandt 200 andre strikke/sy-glade damer+ noen herrer. Tok toget til og fra Oslo- heldigvis. Hadde fått durabli med overvekt på hjemturen!! Sov på hotell Edderkoppen, mens selve treffet var på hotell Bristol. Her følte jeg meg nesten kongelig. Skulle inn på toalettet, trodde jeg var kommet feil!! Stod en gruppe med rokokkostoler og bord der, i forrommet. Lar bildene tale for seg- dette gav mersmak å reise til hovedstaden vår!































2 kommentarer:

  1. Hei Linda!
    Hyggelig at landsstevnet falt i smak. Har lest litt fra noen av snellene som var med og det virket som om det var en del misnøye med arrangementet i år. Selv hadde jeg lyst til å delta, men samvittigheten sa at jeg burde lage fødselsdagsselskap for minstemann som ble 17 år. Mine foreldre er 87 og 89 år og ikke friske og raske lenger og de er i den alderen hvor alt helst skal være som det alltid har vært. Altså fødselsdagsselskap. Siden jeg ikke feiret medium og meg selv i desember pga. sykdom var det nok viktig å lytte til samvittigheten nå.
    Muffinsene dine er virkelig søte og babyteppet blir flott.
    Ha en forsatt fin uke. Klem fra Liv

    SvarSlett
  2. Eia var jeg der, men i år fikk jeg det ikke til å passe uheldigvis! Kommer vel flere år forhåpentligvis. Koselig å se bilder av hva jeg har gått glipp av da... Ellers så ser jeg at du fortsatt holder sirkulasjon i garnlageret og lager stadig nye og flotte ting! Ha ei flott helg og en herlig 17. mai feiring! Klem fra rotekroken

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...