9/22/2011

Høstlig hals

Måtte kjøpte meg Norsk Ukeblad, denne uka (38)   pga denne halsen.  Den var strikket i lilla der. Lue og pulsvanter hører med til settet i heftet.  Jeg hadde noe herlig garn liggende som heter Abulita.  Kjøpt via Pickles.  Måtte bruke litt mindre pinnenr.  Men, allikevel får jeg halsen rundt meg, og den klør ikke!  Tror jeg må strikke flere slike, da jeg likte mønsteret så godt. Egentlig er jeg "bare en av hver"- strikkerske. Men, noen saker går liksom det bedre med.   Skal egentlig begynne på kjole og gensere til barnebarna.  Får utsette de litt til.  Vent og se - bare må strikke de modellene til Jul. 

1 kommentar:

  1. Morsomt med blåmeisen:) En lekker hals du har strikket:)

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...