10/08/2011

Trikketurar rundt i Oslo---

etter garn!!! Det har eg fått oppleva.  Kyndig dama, som me kalle for Zirkona på Norge 123- var los for gruppa på 7 damer med sama interessa.   Eg handla på kvar ein butikk- og fekk ikkje dårleg samvittighet ein gong! Å pleia denne interessa mi, med to overnattinger på Thon Hotell og flytur/retur,  gjorde berre godt! Tar med nokre bilder her-  samt at eg vise den nye farsotten:  Frangiflutti (=molo på Italiensk)  Kjekt skjerf å strikka- og det legge seg så fint rundt halsen.   Ei lua har eg og fixa til litt. Nå er den brukandes for meg.











1 kommentar:

  1. Åååh, så koselig det ser ut... :) nydelige håndarbeider og stemnngsbilder

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...