12/21/2011

---- og nokre julating-

må eg ta med, når da snart er Jul!  
                 "Hanne Aas-engel" i paljettmohair. 
                                          Kremmerhus til Ådne   -  brukt hobbygarn fra Nille
                                           Rosa engel, til ei lita frøken's prinsesserom
                                            "Siste liten"-gave, til ein ung mann. Str. 42/43 også i hobbygarn
                                           Isolde-nissane mine, er kommet opp i stova - på Arne's kjelke.
                                             Eg måtte bare ta med dette bildet fra FB.  Jan, reiste på arbeid idag-
                                      og verte vekke heile Jula og Nyttårshelga med.  Er fortroleg med tanken på ei Jul,
                                        uten min gode mann!  Men, eg tenke på han, og ynskje både han og dykk andre-
                                           ei God Jul !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...