1/02/2012

Godt Nyttår!

Da er me runda inn i 2012, folkens!  Ufatteleg kor fort tida går???!   Men, roleg og flott Jul og Nyttårsferie, har eg hatt.  Både aleine og med våre rundt meg!  Julafta var eg og søner på besøk hos Monica og familien. Kosa oss rektig godt!  Nyttårshelga, kom Sandra og Erlend heim.  Eg jobba då i boligen, men fekk nøte kveldane med ungdom i huset!    Då eg fekk fatt i så herlig Lima-garn på tilbod hjå http://www.strikkenett.no/
- så satte eg igong med gensar til han Jøran.  Han tykte da var ein god ide- ellers hadde eg ikkje gidda strikka den.  Vart ferdig på siste dagen i 2011!

Fortsatte inni da nya året med Lima-garnet.  Denne gong, skal eg lage meg ei sid jakke/kåpe.  Inspirert av Sidsel J. Høivik,- fra Dale-magasin (sommer 2011)      Eg orka ikkje hekle over 100 slike bittesmå lappar. Istaden for, brukar eg mønster frå eit tysk blad, Anna- kjøpt i Berlin- ifjor sommar! 





                                                   Julegave frå mamma og pappa! Nydeleg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...