2/18/2012

Eit ønske- og to !!!

Har strikka denna tunika'en i str. 2 år-   i flere forskjellige garntypar.   Begynte med  Viking Baby-ull,- blanda med Bjørk.   Då eg skulle til med armane,- var eg tom for baby-ull.  Men, fant Smart med akkurat desse fargane eg hadde brukt i bolen.   Dei vert kansje berre litt mjukare?!  Eg kunne ikkje strikka hetta på- var ikkje nok Bjørk heller til da. 
 Monica, eldstedotter har byrja strikka.  Så ho ønska seg ett pinne-etui.  Ei spisebrikka vart enkelt forvandla med symaskin.  Det er så greit å gjere da enkelt når ein kan?!  Meine no eg, som er makeleg anlagt!

1 kommentar:

  1. Så flink du er Linda! Alldeles nydelige ting begge to, og disse blir garantert tatt vel imot! Kos deg! Klem fra meg

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...