3/31/2012

Strikka topp-

med hoderekning og krøll!!    Trudde det skulle vere lett å "kopiere" ein slik topp frå Ravelry.  Der heite den "Plain & Simply".   Heldigvis med god teikning med mål.   Men, Alpaca Boucle,- frå Drops, krevde ikkje 17 masker på ein cm---  så toppen vart altfor vid nederst.   Maska av ein bete, rekte opp beten og strikka to klaffar.  Fekk då splitt i sidene.  På halsen gløymde eg å strikka knapphol -  berre tre over eine skuldra.  Andre skuldra er strikka saman på vrangsida.  Skulle gjere det enkelt for meg, utan for mykje styr med søm og samansyingar.  Jobb blei det--- men, toppen er eg igrunn fornøgde med.  Brukte berre 225 gram.




                                       Flotte krus kjøpt frå  http://www.bokkilden.no/                    
                                          Idag har eg pynta til Påske--   og vore mykje ute i sola!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...