4/17/2012

Siste tur på lokalbutikken!

Me har nytt godt av å ha nærbutikk i bygda vår.    Men,  no vert dørane stengde snart.  Utsalg av varene er starta -så i denna veka vert dørane låste for godt.  Ingen vil driva vidare.  Ove, har mysta kundar til store butikk-kjedar på Husnes.  Svært leit at ikkje bygdafolket kunne vore meir lojale mot butikken vår.  Eg tykjer dei spare ikkje så mykje.  Rema1000 og Rimi, er nesten som nokre store låvebygg med lite innbydande atmosfære. Heilt sio 1900-talet har Ove sin familie drevet butikk i Herøysundet, så ekstra leit må da være for han.   Synes og synd om dei eldre, utan bil og som no får ekstra-kostnad med taxi eller vare- frakt opp mot ein hundrelapp og minus sosiale treff på lokalbutikken.  Med vemot, har eg handla denna veka. Fått monge tankar og minner.  Borna våre som har kunne snopa godteri og læra seg pengebruk- samt hjelpa mor med å handla litt melk, gjær, sukker etc. når ho fekk lyst å laga noko godt på impulsen.  No må eg læra meg å planlegga meir.  Akk ja, måtte berre lage denna bloggen for å ha eit minne om vår kjære Joker!       Lika trist var været i går, den 16.april-  kom snø og sluddbyger- etter ein førmiddag med vårsol.  Da skifta fort. Spørs om da verte moreller på treet vårt, til sommaren??


2 kommentarer:

  1. Det er leit når de små lokalbutikkene stenger, og jeg forstår godt dine tanker. Minnene gikk tilbake til da jeg gikk på Handelslaget i Skånevik og skulle ha for 10 øre i gjær. Hun skulle bake brød. Det var gjær i løs vekt den gangen.
    Ha en fin dag Linda, og så får vi håpe på vår. Her var det frost idag. Klemmer.

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg - trist at de små nærbutikkene ikke greier å holde på kundene...
    Mye godt som forsvinner med dem - spesielt for de eldre, som du skriver.
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...