5/11/2012

Gamle møbler

For monge år si - så kjøpte eg 4 eikestolar på bruktbutikken i Uskedal.  Eg pussa og mala dei, for å få dei til å passa til mormor's gamle eikebord.   Satte og på nytt trekk og greier.  Det var skikkelig gamal strie inni stolane.  Då dei var svært bratte i ryggen og eine setet morkna- så har eg tatt dei vekk frå dagleg bruk.  Den eine står ute med velkomst-skilt, den andre står på badet som stumtjenar og minne. Stol 3 og 4 står på loftet og vente på om dei bør seljast.  Men, kva slags pris kan ein ta for slikt??   Eg meine eg gav omlag 700 pr stk den gongen for snart 20 år!!!   Har eg øydelagt verdien med å mala dei, tru??  Gjorde det same med mormors bord.  Er allikavel fornøgd med det då- og brukar det med betre og nye stolar.  




Ikkje greit å være møbel-samlar og  ha for lite hus.



Kopp KattIdag har eg bestilt meg slik kopp frå lunehjem.no 
Det er fri frakt frå dem nå i mai--  så berre måtte unne meg nokre gleder!

1 kommentar:

  1. Lekker stol - hvis du betalte 700 per stykk for 20 år siden, tror jeg du kan forlange hva du vil i dag. Verdien er ikke forringet - tvert i mot!
    Takk for titten og god helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...