5/15/2012

Rosafargen

Er absolutt meg.  Den følge med og prege mykje mine valg - om da er blomar eller håndarbeid.   Har bevilga meg ein ny Pelargonia,- den heiter Zonale.  Eller så fekk ein flott avleggar av ei venninne. Den heiter visst Gemma og er av eggeskalltypen (flekkete kronblader)

Eg har hekla ei ny smekke i garnet Fiol.  Dette garnet fekk eg i posten av Rigmor i Trondheimstraktene.  Det var supert å hekla med.

Så måtte eg berre prøve eit restegarnsprosjekt.  Det dukka opp ein link på facebook, frå Nederland.  Diagrammet var så greit å hekla etter.   Eg brukte Cotton Light- og teppet måler 70 x 70 cm.  Passeleg til eit vognteppe.





2 kommentarer:

  1. Nydelige blomster - rosa er sommerfarge!
    Morsomme prosjekter du har - du er veldig flink!
    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Jammen Linda - rosa er da kjempefint, så jeg forstår deg, jeg. Har noen pelargoniaer i ulike rosafarger her også, og nå har jeg i tillegg fått tak i en med utrolig vakre blader også. Kommer nok bilder av den etter hvert. Og den har også rosa blomster... he, he...
    Som vanlig har du tryllet fram flotte ting igjen. Du er bare kjempeflink,Linda! Masse glede i hver maske. Ønsker deg og dine en super 17.mai feiring. Klem fra Christine

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...