5/24/2012

Tøfler og belter

Kjøpte meg Simply Knitting -maiutgåva.  Der hadde Elizabeth Jarvis sitt design på tøfler.  Desse satt riktig godt på foten og var såpass kjekke å strikka, eg eg lagde fleire par!!  Det er høgst uvanleg til meg å være, som regel nok med ei eller to utgåve av kvar ting. 
        Men, det blei fort varmt og klamt å strikka i ull ute i sola.  Så det var meir fristande å hekle nokre belter i bomull.   Det med ledd er egentleg gjenbruk.  Ledda var på eit utslete belte.   





Hjartene går igjen - dei var kjekke å hekla og kan brukast til meir enn berre tepper!

1 kommentar:

  1. Kjempesøte tøfler - og kule belter!
    Ønssker deg en riktig fin dag!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...