6/12/2012

Gammal dør

Endeleg tok eg meg saman og gjekk til verks med den gamla døra til drivhuset/hagehuset.   Eg skrapa, monge timar sist laurdag.  Brukte malingsfjerning og greier!!!  Da sat skikkeleg fast den raude, tjukke og gamle malinga.    Idag, var været perfekt til å mala.  Ikkje sol og ikkje regn!   EG er SÅÅÅ fornøgd- og har fått tankar om detta burde jo eg ha gjordt for lenge sio!

Har ein plan med desse fine kamskjella. Håpe Jan, tar seg tid til mitt neste hageprosjekt?  Trenge jo litt hjelp!  Takkar svigersønn og mor Berit, for dei har dykka og foræra oss desse sjøskattane!  Heilt nydelege - og med telys i!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så fint det ble. Drivhuset ditt ser så koselig ut. Ikke et slikt intetsigene glassmonster fra Plantasjen.
    Liv

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...