7/19/2012

- og svak for "dokker"

Mykje putlearbeid, men blei fornøgde til slutt.    Detta er ikkje Arne & Carlos-dokke,   men Alan Dart.   Han har mykje fine mønstrar på maskottar og dokker.  I Simply Knitting - febr. 2010 ;  var desse klovnedokkene.   Eg skulle egentleg berre ha rundstrikka dokka på strømpepinnar, og spart meg for mykje syarbeid etterpå. Alan Dart brukar mykje fell og auk- for å få fine proposisjonar i maskottane.     Dokka fekk fyrst påsydde auger.  Men, etter å ha gått nokre rundar med meg sjølv (og Jan ;)  - så vart da perler istaden.  Heilt anna dokke med ein gong. 



        "Augene, er sjelas spegl" - var det ei som minna meg om.  Det er da sanneleg noko i for dokker og!           

2 kommentarer:

  1. Så herlig dukke :) Den var rett og slett kjempe skjønn.
    God helg til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker så mykje!1 God helg til deg også!

      Slett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...