8/10/2012

Å finna på....

noko som kan slå ann for gutar--  det er ikkje lett.   Har mykje meir idear og materiale for da søta og romantiska.  Altså- er eg ein "rosablogger".   Men, skal ikkje gje meg.  Må då være noko kult å spinna opp  i da maskulina.   Har iallefall byrja litt til gutebaby.   Kom over ein engelsk klut med desse fotavtrykka.  Dei tegna eg ned i eit diagram etter å ha strikka 60 pinner med å fylgja k1, p2, k7 osv.   Diagrammet prøvde å hekla inn i ei smekka.  Kan sjå at ein foten er større enn hin, men pytt pytt.   Ein tutt i sølvtråd- så blei da ein boks med tredimensjonalt preg.   Eg bretta klutane fint til og satte dei oppi boksen.  Ein tanke å få tak i blank cellofan, og lage ei barselgåve av detta.


Nesten så eg tenke på slusch- med det rosamelerte Snuggly-garnet. 
Litt gult safir, kvit Snowflake med pistasjefarga bomullsgarn. 

4 kommentarer:

  1. Herlighet, så myyyye fint du har laget siden sist jeg tittet innom:)
    Spørs om jeg må titte innom den andre bloggen også:) Litt vanskelig å få tid til å blogge begge steder, for tiden:)
    Klem Gunn

    PS: Hvis du tar bort ordbekreftelsen/kommentarmodereringen, blir det litt lettere å kommentere hos deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det!!! Og takk for tips i PS-- har prøvd meg fram på innstillinger nå ;)

      Slett
  2. Det er så mye fint å se her hos deg, Linda! Inspirert av et tidligere innlegg her - eller om det var på Snella - har jeg funnet frem det hekla huset og satt det på badet med vattpinner i. :-) Koselig og dekorativt!
    God helg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk for det! Fint å lesa at "huset" står til pynt hos deg! God helg, Marianne!

      Slett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...