8/15/2012

Ballerina-tøfler

Siden jeg fikk dårleg til dei tøflane igår, så kom eg på ei lita bok eg har med hekling.  DER er det ei fin oppskrift på tøfler.  Eg hekla sålane først-  begge.  Då er det lettare å hugsa tilpassingane på størrelsen.  Gjorde min eigen vri i mønsteret, på overdelen og.  Istaden for å snu og så måtta sy bak til hæl-  så hekler eg rundt.  La på nokre fleire fellerundar, for å være sikker på at den sitte bra på foten.  Felte og litt bakpå hæl.    Desse har eg hekla monge av før-  for denna oppskrifta like eg godt!   Garnet, er kjøpt for lenge si, på utsalg.  Stilig med svart dongerfarga ballerina, eller ??!  ....... Tenkte Jane skulle få desse- som takk for frivillig innsats og salg av mine arbeider på Martabu.  Du fortene dei- om du likar dei då, min ven!  :)



1 kommentar:

  1. Hei Linda:)
    Den boken såg spennende ut, og tøflene ble skikkelige fine.

    Hilsen Signe (Trådsnella)

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...