8/09/2012

Bolero i bambus

Googla på nettet og fant denna søte boleroen hos http://g-anette.blogspot.com     "Anna's bolero"- er strikka frå forstykke til forstykke, i eit.  Etterpå er det berre til å sy i knappar og under armane.   Eg brukte Just Bamboo frå Sirdar - 150 gram.   Då kutta eg ein rapport på ermane og  i ryggen.  Dette for eg var redd eg fekk for lite garn, men og for det er båndgarn som kansje "reke" meir enn anna garn.  Vil tru den er i størrelse 2-3 år då. 

Så har eg etterlikna desse eplebrikkene. Berre nokre grøne rundingar i fastmasker.  Stilk i molin´e og eit hekla blad i anna grønfarge.
Bilde: Då e hu Linda ferig sydde i råsa:))
Sjå kva Kari M. D. har laga for meg.  Skal bli snertent å ta fram papirlommetørkle frå veska nå. Skulle du freistast til å få deg, nesten maken- så syr ho heilt sikkert.   Du finne ho Kari på blogglista mi ;=)

1 kommentar:

  1. Du er ein reser med strikkepinnane og heklekrokjen morr. Dei eplene va jo berre snåle da.
    E har vist heilt gløymt å blogga om lappeteppet mitt som eg har hekla i sommar. Starta 1 mai og nå er det ferigt. Har berre hekla på det på hyttå, så eg har vore raske syns eg. Får ta det i ein blogg seinare. God helg og snyt deg forsiktigt:)))

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...