8/11/2012

Fleire boksar med pynt

Har prøvd å unngå rosa på desse.  Kansje ikkje heilt-- nokre strekar på fuglakassane.  Men, dei er ikkje mala av meg.      Då har eg halde meg til brun tjærefarga oljebeis heller.  Har fått gjordt mykje idag.  Ein god laurdag-kansje  ikkje så god som for håndballjentene, som tok gull i kveld!  "Even" eg blei litt reve med! 




Desse blomane har eg sådd frå frø!

                            Trollet er skåre ut av han Reidar på over 90 år.  Han stille dei ut i snekkarverkstaden sin, på kaien.   Det andre bildet blei ikkje så godt- pga. lys og gjenskin i ruta.

1 kommentar:

  1. Åh, så koselig! Falt pladask for de boksene dine - jeg som elsker blått og aquafarger i det hele tatt!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...