8/24/2012

Gamlå er blitt feira-

og har hatt ein alldeles superfin dag!   Koseleg lunsj med Jane og vetlå! Gåve og kakedryss.  Middag med Monica & Co-  samt kake igjen då !  Fleire hyggelege telefonar, sms og meldingar på facebook og Norge 123.   Utruleg til eit ukurant tall å være- å få så mykje oppmerksomhet. STOOOR TAKK!                Foreldrene mine kjem ein tur på sundag- og eine son tar turen heim.  (Han mest for å pakka til leiligheten, han flytte inn i snart)     
         Har fått så fine og aktuelle gåver til meg med strikking som hobby.      Fryd å sjå i desse to bøkene med gamle mønstre i ny drakt og sokkeboka.   Jan, kom heim med nyaste Simply Knitting- og der var det eit par sokkar som falt rett inn på pinnane.    Nesten litt strikke/hekleabstinens, då dei siste dagane har gått med til husvask og kakebakst.  

Så må eg fortelle om vellvillige damer som ordner opp for meg.  Sandra, har fått tak i Rauma sitt helårsgarn til meg, i Bergen.      Ei dame på facebook, som fanget opp at eg mangla bambusgarn til barnekjolen eg hekla.   Nå er to nøster på veg, frå Melhus--- og tenk i heilt same fargeparti!!!  



 

3 kommentarer:

  1. Huff Linda- du skremte nesten vettet av meg. Her var det store forandringer. Og du påstår at du alt har noe nytt på pinnene. Når har den store forvandlingen her inne skjedd da? Lar seg ikke gjøre på et blunk det. Flott ble det, men må nok rote litt rundt for å få med meg alt du har gjort og lagt inn nå.
    Klart du måtte bli feiret stort i dag. Neste år stikker du vel av.
    Takker for besøk og godord på 123. Godt du er med oss.
    Ha en fortsatt fin feiring gjennom helgen.
    Liv

    SvarSlett
  2. Hei Liv! Det er akkurat det at dette skjedde på eit blunk. Prøvde en av de formateringslinkene. Ble noe rotete,- skal se om eg finne tilbake til slik det var ;=)

    SvarSlett
  3. Hei Linda og gratulerer så mye på etterskudd.
    Litt av ett gavebord. Mange gode kaker også.
    Skjønner at du har kost deg stort i helga:))

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...