8/18/2012

Hoppande glade barnebarn

--- og avisstrikk!!   Eg blei så inspirert av hobbybokklubben sitt sista medlemsblad.   Det skal koma ei bok med puter (hm...  avbestilte då den)    Deriblandt den eina puta strikka som ei avis-sida.  For ein ide, tenkte eg!  Håpe eg blir tilgitt av forfatter og designer Nina ....   så huske eg ikkje resten.     La opp med kvitt Rauma p2 helårsgarn og svart Mandarin og strikka rundt med 99 masker.  Kikka av og til på bildet og Jan, klarte faktisk å sjå det likna avis, ja. Lure på om da blir ei "hua"?    Men, så har eg gått tom for da kvita og herlega bomullsgarnet.  Må nok spørra dotter Sandra, om ho vil ta ein tur for meg på Husfliden i Bergen.    Enn så lenge- kan eg hekla på ein kjole, trur eg. 

Sjå dei kjekke barnebarna me har då!!  Dei hoppa til den store gullmedaljen, då me skulle gå i kveld--  frå feiring av 6 åringen!   Knallgode kaker og kaffi- høyrde med når Monica diska opp.    Gjett om me hadde smil og godt humør når me drog heim?!  

2 kommentarer:

  1. Stilig avis du strikker, blir ei gøyal hua ;)
    Hoppande glade barn er herleg. Me og skal snart feire 6 årsdag, den 30. Tenk, dei skal begynne på skulen alt,svært så fort tida går!

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!
    Stilige "nyheter", en slik avis bør inneholde gode og tidløse nyheter, så har man noe å lese på lenge.
    Herlige barnebarn du har. Kan ikke ha noe annet enn smil om munnen og sol i hjertet da.
    Ha en fin helg. Håper du blir med over til nytt forum sammen med resten av gjengen. Vi "knoter" sammen og finner frem etter hvert.
    Liv

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...