8/28/2012

Kjempekjekt

At eg med nokre tastetrykk kan finna meir inspirasjon og håndarbeidsglede.  Er blitt medlem på noko som heiter  www.strikkeblogger.no   Mange fine blogger som vises der-  bare til å plukke!  Akkurat så monge "jordbær" eg vil!

Dei som kjenner meg, veit at eg er ein samler av gamle ting.  I helga, fekk eg eit gamalt fat, kjøpt på gjenbruk.  Mamma likar gammalt porselen, koppar og slikt-  ho hadde kjøpt detta fatet.  Det var sagt det var omlag 100 år.  Står ikkje noko stempel under, så det er vanskeleg å spore det opp.  Nokon som veit?

1 kommentar:

  1. Jeg vet ikke hvor gammelt det kan være, men utrolig nydelig var det. Er tatt godt vare på!!

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...