8/20/2012

Småstrikk-konkurranse

Huske dåke at "Familien" hadde ein slik-  i vår???   Eg strikka nokre hjertesokkar som mitt bidrag.  Veit dåke- dei kjem med i heftet Småstrikk i haust.  " Familien", har artikkel om konkurransen i bladet som kjem ut 10.sept.       Heilt overraska over e-posten frå Camilla La Hart idag - der ho skriv at eg får tre eksemplar av heftet og er med på trekning av større gevinstar.    Eg fekk nett sokkane i retur og tykje egentleg ikkje dei er så fine då.  Men, veit at dei sitte godt på foten- og at dei er no litt fine med hjertene!   Glede meg til å sjå dei andre bidraga-  for veit det er monge som er flinke med håndarbeid i detta landet vårt!    

Strikka i Nepal frå Drops

3 kommentarer:

  1. Gratulerer!
    Vær ikke falsk beskjeden nå da, de er jo kjempefine og originale.
    Liv

    SvarSlett
  2. Takker og neier, Liv!!

    SvarSlett
  3. Så flott, Linda!! Det var du verdt, så mykje fint du lager, og desse sokkane var søte :)

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...