9/23/2012

Se min kjole -

ikkje tunika!  Rakk ikkje strikka ferdig kjolen før eg drog på jobbetur til sydlige breddegrader.  Men, har slappa mykje av desse to dagane vell heime - og fått den ferdig.  Si eg har brukt lin/bomullgarn istedet for merino-ull, så fekk kjolen lengre sidde.  Berre kjekt det.  Grådig fornøgde!!     Forrige veke fekk eg ikkje tid til å strikka mykje. Kun 50 gram, på fly til og frå. Var for varmt med 32 grader i sola!  Til sjølve kjolen har eg brukt omlag 470 gram.  Resten av dei 12 nøstene, skal bli skjerf eller bolero som tilbehør. 

Før eg reiste så kom ein pakke med Alaska-garn i posten. Samt med det eg bestilte ilag med dotter Monica, så har eg skaffa meg nye 2 kilo til haust og vinteraktivitetar. 

På tampen tar eg med den fine gjesten me fekk på altan igår--    nesten 10 cm augenstikkar!  La oss heller kalla den for "Dragonfly" .  Faktisk større enn dei augenstikkarane eg såg i syden, dei var raude og noko mindre.   Mest så denna har fått eit hode frå legomannane? ?


Det er sydd på to knappar på kvar skulder.



4 kommentarer:

  1. Så fin du blei i kjolen, du er super-rask! Eg strikker og strikker på denne toppen min...
    Heldig du som får reise til syden med lønn ;)

    SvarSlett
  2. Så fin kjole, den kledde du godt!
    Ha en fin kveld!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  3. Hei og velkommen hjem igjen.
    Kjolen ble flott, ser behagelig ut.
    Og masse flott garn til kalde høst- og vinter-kvelder. Hvis du ikke bruker det opp de nærmeste dagene da. Ikke noe er umulig med den farten du har.
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  4. Så snerten du er i det nye antrekket ditt! Gleder meg til å sjå kva du kjem til å laga av det flotte garnet du har fått i huset!

    Helsing Åshild

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...