10/18/2012

Gråmelert garn frå Berlin

Angre eg på, at eg ikkje kjøpte meir av i fjor sommar!!  Det passa igrunn veldig greit til trekk på eit glas etter fetaosten.  Ein stein med hull -  frå Danmark - passa perfekt som pynt.  Man tar det man har!  Eg har nøte ein fine haustdag idag.  Tur med mannen på førmiddagen.  Gåvedryss og bestilt håndarbeid i posten.  Samt besøk av ei dame, som kom med heile to bukettar av desse fine rosene.   Sjølv kjøpte eg ein uvanleg blom igår, samt to mini-graskar til å pynta med.

Berit Stavik Hansen, har sydd den fine mobilveska. Grådig fin å ha i bukselinninga, om eg bevege meg i hus eller på jobb.  "Isabellas store bok om kjøkkenhagen", vant eg med bildet mitt av augenstikkaren. (Nye Trådsnella, Hjemmet.no)


Flotte fargar i denne" krepsehalen". Aner ikkje namn??  Nokon som veit?


1 kommentar:

  1. Lysglaset ditt blei kjempefint!
    Og du hadde fått så mykje fin pynt i haustfarger, nydelige roser.

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...