10/16/2012

Hyggeleg post

Det er sååååå  fint å gå gjennom posten når det er noe personleg og innafor hobbyen/lidenskapen min!
Idag kom garnpakken eg bestilte frå www.todamer.no sist helg.   Dei er så snare å senda. Likna slett ikkje på garn, då brevet var flatt c5-konvolutt.  Men, du så kjekt å klyppa opp vakumposen, og garnet strekke seg ut i sin lodne  prakt!   Eg var nok litt snarrådig med å tinga det eine rosa nøstet der - hadde ikkje behøvd det, nei.  Fekk jo akkurat nok til jakka som likna på den Dorthe Skappel-modellen.  Jaja, det eg kansje sende til ho Rigmor? Som ein takk for det fina StrikkeMagasinet, ho har forært meg!  Så moro å få melding om at ho hadde to og ville senda eit til meg -  hjerteleg takk.  Var mykje fint i detta nummeret!


3 kommentarer:

  1. Helt enig, er imponert over hvor snare de er til å sende ut! Jeg bestilte pakke en dag, og jaggu kom den ikke dagen etter! Skjønte ikke at det var garnet selv en gang :P

    SvarSlett
  2. Det er kjekt når det går så raskt, men har ikkje testa "to damer" ennå.
    Deilig garn du har handla :)

    SvarSlett
  3. Det var nyyydelig blåfarge på garnet ditt!
    Så bra at de er kjappe med leveringene sine :)))

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...