10/07/2012

Kaniner og løvetøfler ala ei utfordring

Eg ville ha noko smått på pinnane i helga.  Har hatt koseleg liggebesøk av Hilde.  Du og du så enige me to er!  Sitat frå henna sjølv:  "Eg e mormorjenta,-  Ådne e "mammagutt"!    Smile her eg sitte nå aleine attende, etter henting.    Fekk lov av Hilde å strikka, når hu perla eller teikna.   Så roleg og fin jente.  Ut på små turar og såg til hønene på dagsenteret, har me og fått tid til.     
          Strikka to par kanintføler og eit par som egentleg skulle likna - sau.  Mest tykje eg det er ein kloning av løve/kattedyr.  Eller kansje marsvin, som dotter Monica - kom fram til.  Jaja, gode og varme til små born - frå 6- 12 mnd.    Mønsteret fant eg eit samlehefte frå Familien - 2011.  Der er det hundar i brunt garn som er mønsteret.    Eg skal snart puffe opp slik antiskli-maling eg har tatt under sålane.  Iallefall på dei største tøflane.  Det kan eg visstnok bruke hårføna til.  Ikkje prøvd før-  så blir spennande.   Jane, som utfordra meg i desse kanintøflane.  Men, trur hu hadde funne fram til nokre som var hekla,- når eg tenke meg om. Pytt pytt sann- sånn blei det!    Må nevna at eg og hadde meg ein handletur til "Porselensbuo", hennar Kristlaug igår.  Nå skal eg sjå om det blir eit nytt prosjekt på pinnane?  Ha ein triveleg kveld ! Takker så mykje for "tittinn"-tala og kommentarane eg får!   








3 kommentarer:

  1. Koselige tøfler Linda.

    SvarSlett
  2. Har lest dei siste bloggane dine, du har laga så mykje flott!
    Tøflene blei søte, er ikkje så nøye ka dyr det er ;)
    Og så den flotte steinen! Eg har lenge hatt lyst til å strikke puff, fekk eit ønske av eine dattera også. Har bare sett dei i rillestrikk, men din var tøffere :)

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk !

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...