10/14/2012

Potteskjular

Der mønster frå eine oktober-lappane, er brukt.   Ca 100 masker - 25 cm mønster og 8 med ribbestrikk-  så kunne eg kle ein stor hermetikkboks frå Sandra og Erlend, sitt bryllup.  Var haustprega dette mønsteret med bladraklene sine. Nydeleg fint!  Er sååååå takknemleg for at eg får være med på detta årsteppet og få tildelt så fine mønstrar.   Det er fleire prosjekter som dukke opp omlag kvar gong eg sitje med nye lappar på pinnane.     Nå er eg nesten aleine att.  Minsteguten vår på 17 år-  helde seg helst i kjellarstova.  Jan, kjeme heim i morgon etter to longe veker på arbeid.  Mest longe for han då- som jobbe 12 timar + overtid på dei og somme kveldar.   I kveld skal eg sjå på Downtown Abbey-- ein serie eg like svært godt!  Dei sende den på NRK.   

5 kommentarer:

  1. Enig i at dette mønsteret er nydelig, og potteskjuleren blei kjempefin

    SvarSlett
  2. Kjempefin ble den!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  3. Lekker potteskjuler :)

    SvarSlett
  4. Så stilig:)
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  5. Takk skal dåke ha!!

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...