11/28/2012

5 nøster Faerytale

Og ein stor og god lun, uglegenser - er snart ferdig.    Klarte ikkje venta med å blogga om detta.  Får skulda på dagslyset og fotograferinga =)      Så lett ein genser, det vil bli.  Vege då berre 250 gram. Angra på at eg strikka bak- og forstykke kvar for seg.  Kunne glatt ha tatt maskene på rundpinne og felt i sidene, allikavell.  Armane, kom iallefall på rundpinne.  Det går så greit å strikka då.  Genseren, gjorde "a Rigmor" meg obs på.  Fekk tak i det engelska magasinet og planla å strikka denna uglå.  Har ein plan om å bruka uglå, i eit trekk til ein lampeskjerm.  Håpe berre eg får nok garn til det.  Men, da får eg ta i ein annan blogg.     
         Dagane rase av stad.  I ettermiddag, skal me ha avslutning i eit barnalag.  Var oppe og pynta litt igår kveld.  Det  var ei dame på facebook, som hadde laga slike små hjerter i bjørk.  Fant ikkje koppartråd, som ho hadde til å surra dei med.  Men, bast - gjekk vel greit det og??    Rådyret, passa greit inn med fargane sine.  Kjøpte det på www.lunehjem.no     Har sett at Nille har nokre i plast. Fine dei og!    (Ups - eg drive visst med reklame her)   


 La eit kvitt handkle inni, for å markere den hullstrikka ugla betre.


 

3 kommentarer:

  1. Genseren ser lett og god ut, og fin blir den med den flotte ugla! For ikkje å snkka om fargen... kjempefin ;))
    Det var stilig bordpynt, enkel og fin, et godt tips! Lykke til i ettermiddag!

    SvarSlett
  2. Flott genser i lekker farge. Ja, strikke rundt er tingen.
    Jeg ungår alt jeg kan av montering. Tror faktisk at jeg hadde brukt ragland på denne. Hadde nok funka med rundfelling også.

    SvarSlett
  3. Kjapt ekspedert her som vanleg! veldig fin blåfarge på genseren, så eg gler meg til å sjå den i bruk!

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...