11/07/2012

Snipp, snapp, snare

Trengte ein hals idag, som matche pulsvantane eg hekla tidlegare i haust.  Då eg hadde ein rest Faerytale, av same fargen - ja, då sette eg igong.   La opp 34 luftmasker.  Byrja i 4. lm med ein stav. Hoppa over ei luftm.- hekla to staver etter kvarandre og så den tredje på skrå over dei to i den lm eg hoppa over.  Fortsatte slik ut rada, avslutta med ein stav.  Då er det berre til å hekle slik dei neste radene. Begynn og avslutt med ein stav, og gruppene med ein kryssa stav over to st. - over dei gruppene frå forrige omgong.  Min hals måle 23 x 27 cm.   Hempa hekla av der tråden slutte.  Sy i ein knapp i diagonalen - brett over og halsen er klar.  Eg lærte framgangsmåten på Landstreff for sneller. Der blei den rillestrikka.         Eit 50 grams nøsta med detta herliga garnet, har altså rukke til både pulsvantar og hals.  Og det besta av alt-  det klør ikkje!


 

1 kommentar:

  1. Halsen ser god ut. Det garnet vi fikk på landstreffet ga en tett, litt tjukk hals. Faerytale og hekling ble nok noe helt annet.
    Takk for koselige ord på bloggen min. Det at jeg driver med så mye er nok mitt store problem. Blir litt rotete da. Men jeg må teste ut ting for å se hvordan det blir. Har egentlig en morsom hverdag.

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...