11/29/2012

Uglesett,,,,,

er det noko som heiter.  Eg er blitt uglehekta, i da sista.   Genseren vart ferdig igår.  Fekk Monica, til å ha den på seg, så eg fekk fotografert og sett korleis den tok seg ut.  Må hekle ei fastmaskerad i båtmannshalsen, ellers er den heilt okei.  Herlig lett og samtidig lun! (100 % alpakka- i Faerytale)

Same mønster måtte eg berre strikke litt til.  Hadde to 25¨grams nøster, Perle frå Gjestdal.  Dei passa ikkje til å strikka trekk rundt heile lampeskjermen.  Ei tøff, venninne- tykje det er stilig med naken skjerm og berre litt pynt her og der.  Så då tenkte eg at kansje eg kan følgja moten og stesja opp ein gamal bryllupsgåve?   Etter lappen med ugla var ferdig, så hekla eg opp og ned langs spilene - og rundt med perlegarnet. Ikkje så lett å sjå, men det er fine glans i desse perlene.

I skrivande stund, vente eg på mannen min.  Han er ferdig med to veker på jobb, utafor Bergen. Dei fekk ein long tur heim etter arbeidsøkta.  Tenke han er rett rundt hjørna no? Klokka er jo 22.30 !!  Verte trøytt berre tanken på 12 timars arbeidsdag + ca 3 timars tur heim.    Eg skal ikkje klage som har korte vakter i mi arbeidshelg, og kan gå til og frå på 5 minuttar.  


                                 3.nov. 2011   - med solskinn i blikket  

Frå badesko til espadrillos

Søk på "flip flops", skreiv Zirkona til meg!!   Eg hadde sett ein stad at da gjekk ann å nytta sålar frå badesko til hekling og s...