12/19/2012

Enkle knep

- for å smala inn ein vide genser!  Eg hadde mykje, mykje arbeid for nokre år sio.  Då strikka eg denna genseren i melert Sisu frå Sandnes.  Fletter og atter fletter- over alt.  Var ikkje snakk om å rekka opp alt arbeidet.  Men, så har eg ikkje brukt genseren noko særleg heller.  Fekk ein ide, då me var innom svigerinne T.  i Haugesund.  Ho hadde strikka kåpe til yngstedotter - med spendlar i sidene. Kansje det var fargane i den jakka, som minna meg på genseren min?? Iallefall litt baby merino-garn og to knappar ---  vips så er genseren gøy og brukbar!  Hjartans takk for fine kommentarar i bloggen min.  Uglevottane, drog ut døra - dagen etter bloggen vart laga. Pengar inn på konto for dei.  Så ennå ikkje noko stort lager til epla-butikk, vrangmaska!


Ikkje lett å fotografere seg sjølv, og samtidig være modell!  Jaja, håpe dåke skjønner "tegninga"?!
 

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Det ble noen skrivefeil, så jeg prøver på nytt.

    Du finner løsninger på det meste du Linda :-)
    Dette var smart.
    Koselig å følge med på dine prosjekt via bloggen din :-)

    Riktig God Jul til deg og familien:-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk - det var fint å lesa, Signe! God Jul til deg og alle dine og!

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...