12/18/2012

Gåver sammenføyd i sokkar

Tidligera i haust fekk eg Strikkemagasinet av ei raus venninne i Trøndelag. No i førjulstida, fekk eg eit spanande garn frå ho og.  Då garnet var ganske tynt og passa til pinnenr 2,5 mm - akkurat som det fine mønsteret med holstrikk eg ikkje hadde prøvd før-  ja, da var strikkekveldane setla.  Vart ferdig i kveld, medan eg kosa  meg med "Heilaften i naturen".  Eit flott program! 

Og ikkje nok med det, eg har bakt!!  Søte vanilje-englar og brød.  Brøda steike seg no i skrivande stund.  Du skal sjå det blir Jul, allikavell  !?!?!
 Ein blanding av bomull og ull i sokkane.  Eg spare dei nok til vårlegare dagar.  Brukte ikkje meir enn ca 60 gram av 100 grams nøste.

 

1 kommentar:

  1. Så fine og sommerlige sokker dette var :) Såg du hadde strikka fleire ugler og, veldig fine!
    Dei englene ser gode ut! Tviler ikkje på at det blir jul hos dokke, du svinger fort opp nokre julekaker i strikkepausene dine :)) I dag skal det bli delfiakake og havregrynskonfekt her i huset.

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...