12/10/2012

Glitrestrikk

Berre 50 gram, vege dette stykke med hol.  Lanalux frå Lang, som eg brukte til nokre pulsvanter med stjernemønster - - hadde eg to nøster til av (altså då 25 gram pr. nøste)     Eg la opp 147 masker - strikka ein omgong med rille, for så å strikka 3 rett og avmaska 5 ut neste rad.   På tredje pinne, strikka eg fortsatt rett og la opp 5 nye der eg hadde felt. Ein pinne berre rett, etterpå.  For så å forskyva desse hola.  Byrja med avmasking etter 7 rette. (hadde fortsatt tre masker mellom hola) - slutta av med 7 m rett.  Det var det heile for detta stykke som eg no sitje og tenke på kva eg skal gjere.....  Berre ha det som eit sjal/krage??  Eller legge dobbelt og sy litt til under armane?? - då blir det som ein bolero. 

Var til Rosendal idag og fekk tak i meir av da mørkegråa Karisma-garnet, eg trenge til årsteppet mitt.  Strikke att og fram, detta bladmønsteret - og kjem til å sy da på teppet til slutt.  Enklare å ta med seg strikketøyet når eg kan rulla det inn som ei rosa

1 kommentar:

  1. Skal bli spennende å se hva du lager av glitterstrikk-arbeidet :)
    Gleder meg også til å se Årsteppet ferdig!! Nydelig blad-kant blir det i alle fall.