12/22/2012

Hekla ugle

Ikkje så "julete", men vintersleg og koseleg- lell.  Hadde ein del Karisma att, etter årsteppet mitt. Eg fant denne fine ugla hos Nicky Epstein.  Ho har mykje fint i sitt design.(  Like godt boka hennar: Knitting on the top of the world) http://nickyepstein.com/wp-content/uploads/2011/06/Hooter.pdf

Ein del småputtel på kveldane, senke litt roen for meg.    Nå skal eg gå til jobben min.  Der skal det og pyntas og stellast til Jul.  Brukarane har så herleg forventning til Jul.  Det smitte over på meg. Igår var eldste barnebarn her ei stund.  Han lagde stabbur ilag med morfar.  Nå glede eg meg til å koma på besøk og få sjå det pynta.    God Jul! 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...