12/12/2012

Historisk årsteppe!!!!

TENKA SEG til!  Og nest ikkje til å tru???  Så, vart eg faktisk ferdig kl 12.12 idag.  Då festa eg siste tråden etter å ha måtta spurtestrikka siste 5 blader.  Klokka 11.oo, trudde eg at teppet skulle verta ferdig, men då såg eg at her mangla blader.  75 stykker blei det til slutt, for å nå rundt!  Eg er så fornøgde!! Ei flott julegåve til meg sjølv.  Alt anna har eg satt tilsides for å gjera detta ferdig i år!  Tusen takk til Zirkona, for nydelege mønstrar du har sendt på e-post.  Utfordringane har vore nokre vanskelege og nokre lette (akkurat som dagane i året)     Har ikkje telt over antall nøster eg har brukt, men trur det ligge tett opp mot 30.    Nå skal eg gå med senka skuldre til personalmøte og seinare julafest for dagsenteret.    Mykje snø har me fått idag, på vestlandet!  Må innrømma at det er malerisk vakkert ute! 


Jan, er vitne til at klokkeslettet stemmer, med tekst-tv.


7 kommentarer:

  1. Nydeleg Linda! Imponert over at du alt er ferdig. Riktig eit stort praktverk som du vil ha glede av i mange år. Ligg litt etter eg no i denne julestria.

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har... Og for et flott teppe! :)

    SvarSlett
  3. Ja, det var godt gjordt å treffa eit så historisk klokkeslett og dato!!
    Eit flott arbeid du har utført og teppet blei nydeleg.
    Du kan vera stolt nå, ein flott julepresang!

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott arbeid og timing for ferdiggjering !!! No kan du senka skuldrene og kosa deg med teppet !

    SvarSlett
  5. Kjempeflott Årsteppe!! Og gratulerer med ferdig arbeid :)
    Sier som Åshild O -jeg ligger nok litt etter i julestriden...

    SvarSlett
  6. Gratulerer med et flott teppe og med vel utført arbeid.

    SvarSlett
  7. Woow så flott teppe ditt vart Linda ;) Å at du er rask vett me jo, men skal no komma dinglane etter.

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...