12/09/2012

Julatur til heimlege trakter

Ei skikkeleg helg med god avkobling.  Har fått møta monge i mannen's og mine familiar.   Strikka på bånd til årsteppet mitt.  Kome tre meter i veg, og manglar då 2 m.  Slapp opp for mørk grå (nesten svart farge) av Karisma.  Heldigvis at eg hadde med meg noko Luxor garn frå Lang.  Så hadde eg noko å gjere på. Mor mi stod på kjøkenet heilt frivilleg.  Nytta ikkje å blanda seg inn der - så difor så god tid med pinnane!!  Julegåver er levert og noko hadde me med oss heim.  Godt at bilen romma mykje - du og du!  Her blir det Jul.      Laurdag, fekk eg gå på gamle trakter og handla litt.  Innom mor mi sin "stam-kafe", fekk eg og tid til.     Idag- sundag, fekk Jan og eg være med på julamiddag på eit hotell i Haugesund.  Sat stappmett heile vegen heim- og har ennå ikkje orka å lage meg kvelds!   Må ta med den fine tunikaen- mamma har strikka til oldejenta, Hilde.   Mamma, er ikkje på nett - så eg føle behov for å syne min læremester sitt arbeid! 




 

2 kommentarer:

  1. Skal bli spennende å se ferdig resultat på Årsteppet!
    Læremesteren din er dyktig -nydelig tunika :)

    SvarSlett
  2. Ja, det blir spennande å sjå årsteepet ditt ferdig! Skal du sy kanten på, eller strikker du den på etter kvart?
    Tunikaen var kjempefin, ho kan sine saker ;) Veit du er godt opplært :)

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...