12/27/2012

Sokkar til meg sjølv

Og sokkar gitt i gåve.  Nå kan eg endeleg visa dei - fniiis.  Men, er såpass jobb med å konta at eg tykje dei er verd ei ferdigstilling i bloggen min.  Når ein konta så må ein plukke opp masker for kvar ein lapp- strikke den og fella.  Lagde ikkje hæl, på desse- for konstrikk gjere sokken elastisk. Dobla Fabel for å få eit haldbart og fast resultat.  Ein jobb eg ikkje gidde gjere for ofta, tar for long tid - men, kjekt å gje til ei som ønska seg slike!!

Mine sokkar er i da Jawoll-garnet som hadde overraskelse med seg.  Synd at mønsteret ikkje vise så godt i dei dongerifargane, garnet har.   Men, dåke kan sjå på sida - der i Simply Knitting - korleis det er då. 

 Må ta med gratulasjon til Ådne-guten, som er to år idag!  Det er han som sitte på sparken min, øvst i bloggen.  Glede meg til å dra i selskap i ettermiddag - og treffa både han og dei andre!

4 kommentarer:

  1. Supre sokker! De konta var fantastiske. Har en stoor mistanke om hvem som kan ha fått dem....

    SvarSlett
  2. Flotte og tidkrevande sokker du har laga! Tenker mottaker av kontsokkene blei fornøgd :)
    Koseleg å sjå familien samla til julemiddag i forrige blogg :)

    SvarSlett
  3. Lekre sokker! Kontstrikk tar litt tid, men er kjempeartig og gir nydelig resultat :)

    SvarSlett
  4. Kjempelekre sokkar, dei kontstrikka er ekstra flotte. Tar litt tid med kontstrikk ja, men så vert det ekstra lekkert då!

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...