1/02/2013

Alpakka-strikk på nyåret!

Eit par hansker i det herliga garnet, Indiecita (brukte berre 50 gram) og eit par pulsvanter i Sandnes Mini Alpakka  (2 nøster a 50 gram)  Har kikka litt over mønstersamlinga mi og dratt fram godbetar som eg har lagra på i nokre år.   Hanskane er strikka og pulsvantene, hekla.  Tok litt tid med alle volangane, men litt gøye er dei allikavell??!   Måtte juksa litt og;  kutta ut volangar på undersida- då eg ikkje hadde nok av den fargen eg valgte til dei.  Og så lagde eg tommelhol.  Detta kan eg berre dra tommel utav og allikavell ha dei nedover armane.
   Så meg eg fortelje om ein glup ide, eg har grepe fatt i.  Ei dame på facebook, Irene .....  - hadde premiert seg 10 kr for kvart nøsta ho strikka, i fjor.  Restar og!!  Det blei heile 482 nøster, skreiv ho - og då altså ein pott gonga med 10.   Ein herleg form for garnslanking/premie, eg gjerne tar del i og deler vidare her.  I min pott no - ligg det kr 30,-     Jabba dabba du!!!    

Godt Nyttår, forresten!!  Hadde nær så gløymt meg.  Men, ikkje minna om ein fin kveld!  Ilag med born og borneborn, blei den aller tiders! 



 

2 kommentarer:

  1. Flotte hansker og pulsvarmere!
    Tenker de er gode og varme i alpakka :)
    Stilig firkløver i vinduet ;)

    Og så var det jo morsom måte å spare på
    -tenk å få belønning i form av kroner og øre for hobbyen sin i tillegg til all glede den gir!

    SvarSlett
  2. Flotte hansker og pulsvanter, du treng ikkje frysa i vinter :)
    Det blir nok ein del i sparebøssa di om du fortset i same fart som i 2012, god idè :))

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...