1/18/2013

Den laaaange frosten

Føler eg er kald inntil bein og marg.  Ulla mi, kjem til nytte!  Kan mixe og maxe så mye eg vil i strikkaklær nå, ja.  Og meir blir det.  Idag, kom det 20 nøster Karisma i hus.  Bestilte ilag med "vrangmaska" - då det kom 30 % prosent på detta goda garnet.  www.strikkenett.no    Det var ein kjekke førmiddag ilag med ho J.   Håper ho ikkje vart smitta av noko influensa?  ("Ma'en" min, kom heim frå jobb med noko hoste og feber. ) 
            Eg har bevilga meg Simply Knitting idag.  Det fulgde 6 firkanta knappar med. Stilige.  Men, til den vesten/toppen eg var ferdige med, så skulle eg ha sju.  Dei har eg fått tak i-   samt eg vente på eit nøsta av Rhythm frå Jojoland.  Webs Yarn, var tom for akkurat "min" farge.  Men, eg fann som skrevet i forrige blogg - hos "die woolbox".     Tusen takk for alle koselige meldingar i bloggane mine!   Nå er skjørtet ferdigstrikka på Hilde's festdrakt.  Det er bare det koselige att, på den nå.   Allerede planar om å strikka meg ein "Hanne Falkenberg" -jakke med namn "Mermaid".  Eg venter spent på silkeull frå  www.malsenogmor.no           Nå skal eg kose meg denna helga og slappa av.  Må syne dykk nokre epler eg kjøpte FØR Jul-   dei ligge lika fine og raude ennå- så ein skulle tru dei var falske?   Friste ikkje å setje tenna i dei--      Det er ikkje alltid det ytra det kjeme ann på, nei???!



        

4 kommentarer:

  1. Hei ! Så masse flott garn du har fått i hus !
    Ser ikkje ut som du blir hobbyarbeidsledig så snart !
    Me er "botnafrosne" snart, her lenger ute og.
    Men om det er kaldt, så er veret nydelegt !
    Me kjøpte og3 sånne eple før jul, syntest det
    var så fin "julafarge" på dei ! Dei er fortsatt like fine utanpå, men....idag for dei i den brune dunken ! Er så enig med deg i at det er ikkje det ytre som er viktigast !
    Skal bli spennande å sjå festdrakta til Hilde når den er ferdig. Det vert nok eit stasplagg til "sesso" !
    Ha ei fin ny veke (uten influensabesøk)!!!


    SvarSlett
    Svar
    1. Takker for hyggeleg melding, Mette. Garnkorga over her er ikkje mi, den stod i Rosendal på Gjestgiveriet. I allefall i fjor då eg var og høyrde på Arne & Carlos. Det er som snop å sjå på :)
      Eg har fått influensa, og må være sjuk--- orke ikkje strikka!!! Vil berre sove. Men, ikkje mykje igjen på drakta- mangle belte og skaut.

      Slett
  2. Skjønner jo at du har litt å henge fingrene i :)
    Men det er bare herlig å ha mange prosjekter å velge i!
    Mermaid-jakken til H.F. er kjempefin. Har kikket på den modellen før, men har ikke strikket den.
    Takk for link til spennende nettside!

    SvarSlett
  3. Du også? :D Jeg fikk melding på mandag om at Karisma er sendt, og jeg storgler meg :) virkelig et garn jeg er glad i, helt herlig, vurderer noen til, før måneden er omme ;) kos deg masse Linda, og så herlig bilde du har fått til på toppen her, herlige farver :)

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...