1/24/2013

Festdrakta ferdig

Det har ikkje tatt få timar å montere denna idag.  Men, når eg allikavel må halda hus pga influensa, så var det igrunn greit å sitje med dette arbeidet.  Nå glede eg meg til å laga pakke.  3 årsdagen, er om ei veke!   Tykje sjølv eg var lur, som fant på å kjøpe ein Lucia-kjole frå Kapp-Ahl.  Dei måtte langt ned på lager for henta fram kjolen.  Den hadde så fine kniplingar rundt krage og ermer, som minna om bunadsskjorte.  Nå sleppe skjørtet på festdrakten å klø, då jenta får underskjørt. Måtte tråkle opp sidda på Lucia-kjolen, men det var ikkje stor jobb.   Verre med å sy på blomsterbandet- for hand.  Det tok si tid!!  Eg strikka beltet ganske stramt når det skulle heile 5 fargar til i mønsteret.   Sølvbanda, broderte eg på med Chicago.  Ein liten lapp med "mormors gullklump" er festa nederst på innsida av skjørtekanten.  Sølje, har barnebarnet allereie.     Har grådig lyst å strikka ein liten festdrakt til--- då til dokka hennar Hilde.   Så nå veit dåke kva eg skal sitje med i kveldinga?!     Takker for alle fine kommentarar, forresten.    Det går på fram med helsa og no, men skal ikkje store sprella til før eg må sitje nedpå.


 

4 kommentarer:

  1. Aldeles nydeleg festdrakt!! Og det var lurt med kjolen under. Dette blir ein flott pakke til bursdagsbarnet, nå blir ho så fin at! Tenker mora og blir fornøgd ;))

    SvarSlett
  2. Heilt NYDELEG festdrakt !! Her er nok mange-mange timar med arbeid !
    Det var SÅ lurt med den kjolen under, då er det undersjørt slik at det ikkje vert kløe, samtidigt som det er bunadsjorte !!!
    Skulle gjerne vore floga på veggen og sett både Hilde og mora når denne pakken vert opna !!
    No må du ha riktig god bedring! (Influensabesøk er ikkje noko kjekt besøk)

    SvarSlett
  3. Festdrakten ble kjempeflott!
    Og Luciadrakt-underkjolen var bare helt knall! Du er så kreativ med løsninger :)
    Fortsatt god bedring!

    SvarSlett
  4. Bare en ting å si: Festdrakten ble nydelig, og så smart med den kjolen/blusen under.
    Fortsatt god bedring :-)

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...