1/29/2013

Galskapen lenge leve!

Har nettopp vært ein tur og henta pakke i posten.  Den var blitt fortolla og kom på nesten 200 meir.   Akkja,  hobbyen blir jo litt dyr då eg ikkje klare berekne nok garn i utgongspunktet.   Men, det skal bli kjekt å få toppen, i Rhythm, ferdig.   Hadde bestilt litt ekstra garn, sjølvsagt.  Tynt, tynt- merino garn frå Jojoland og det grønspetta garnet er og merino.  

Eg har og strikka fleire sokkar.  Dei lyseblå, har fått knappestolpe med ribbestrikk. Men, så fant eg ut at kvifor ikkje kutte heilt å laga knappestolpe med anna mønster enn slik sokkane er frå før??  Så då gjekk eg igong med tredje paret.  Der dobla eg Fabel med ein REST frå XXL. DET skulle eg ikkje gjordt, for nå har eg sluppe opp for garn der og!  Typisk!  Dei får berre ligge, inntil eg kjem opp med noko ide å gjere med problemet.  Men, får iallefall visa til at knapphull rett i mønsteret, duger kjempefint!


 

8 kommentarer:

  1. Og der blei eg for svak, igjen. Fant XXL til 7,50 £ hos WoolStack og nesten ikkje porto og gebyr, så då skal nok sokkane bli ferdig. Pluss eg får nok til enda eit par! =)

    SvarSlett
  2. Det er lov å kosa seg både med garn og strikking ! Det kunne vore verre
    ting du var "hekta" på enn dette !

    Der ser du, det ordnar seg med meir tråd for kjekke jenter !!!

    Ha ein fin ettermiddag !

    SvarSlett
  3. Hei. Koselig blogg du har! Og rtige sokkar! Har du oppskrift på dei? Helsing Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tone og Mette!! Takk skal dåke ha for innlegga. Når det gjelder mønsteret, er det ikkje noko problem å laga ein norsk oversetjing. Men, eg må undersøke litt først, om da er lov. Skal lova å koma tilbake til detta med mønsteret. Eg er jo sjølv på jakt etter godbetar i mønstrar, som er kjekke å strikka.

      Slett
  4. Så utruleg fine dei lyseblå sokkane vart! Og det grønaktige garnet du har fått må eg sjekka ut... kremt..
    Viss du ikkje alt har bestilt meir XXL, så kan eg hjelpa deg, trur eg har i same fargen som du kan få.. Men, eg er vel for seint ute kjenner eg deg rett...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, eg har handla vett du. Klare ikkje venta med slikt. Garn på vei i posten, til meg. Tone, eg fekk svar frå Amy Palmer; Ho hadde kontakta strikkemagasinet som hadde publisert sokkane hennar. Dei sa blankt nei til en norsk oversettelese. Amy sjølv, var overraska over det negative svaret, for ho hadde ønska å gje positivt svar.

      Slett
  5. Det var någen flotte sokker, godt du fekk tak i meir garn :)

    SvarSlett
  6. Virkelig lekre sokker!!
    Klem fra Gunn

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...