1/25/2013

Nytt garn til meg

Bestilt og betalt av meg og!  Klarte å ta meg ein kjøretur etter postpakka frå Malsen&Mor, igår kveld. Heile 1250 gram med herlige fargar og kvalitetar!  Går heilt bananas når det gjelder garn.    Vanskelig å ta rettferdig bilde av fargane.  Den sorbetfarga sommerulla, måtte eg softe ned litt med kamerafinesse, for den blei altfor rød.   Rart at ikkje garnet til www.malsenogmor.no er meir kjend?? Eg føle iallefall at det kunne godt hatt meir "pr" rundt seg?  Silkeull frå Shetland, det er jo gode saker!   Takker for fin ros på festdrakta til Hilde!

Kr 804,- med porto er ingen upris for desse kvalitetane.  Det var tilbud, viss eg bestilte før 11.jan.- og det klarte eg jo ^^)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...