2/20/2013

Bittesmå gleder

Som funn av eit kattekrus, appelsiner på treet mitt og endeleg få strikka litt etter sjuketida.  Eg berre måtte kjøpe kruset som hadde katta vår påteikna-  nesten heilt lik iallefall! 

  Alan Dart, har mykje fint i dukke og bamseverden. Endeleg har eg fått tid å putla med nokre av gardsdyra han har designa.  Byrja med sauene igår - då eg endeleg fekk lyst å strikka.  Tenk 4 dagar uten håndarbeid i hendene--??  Trur ikkje det skjer for ofta. Det tar mest meir tid å sy samen desse små dyra, enn å strikka. Men, så lika eg det såååå godt innimellom!

I vinduet står så fint eit lite tre med bittesmå appelsiner på - ein fryd å sjå på!


 

6 kommentarer:

  1. Godt å sjå du er på bedringens veg, det går rette vegen når me kan strikka ;))
    Sauene var bare knall fine!!
    Eg fekk lyst på appelsin når eg ser på det frodige treet ditt, flott!

    SvarSlett
  2. Det er de små bagatellene som utgjør hverdagen.
    Søte små sauer passer i ei lita barnehand. Liv i vinduskarmen minner om at det veldig snart er vår.
    Godt du er i farta igjen. Nyt dagen - og kaffen i kruset.

    SvarSlett
  3. Så godt å høyra at du er på bedringens vei ! Dei var "nusselege" desse små sauene du har laga!
    Tar med nokre linjer av Bente Bratlund, syntest dei passa så godt til deg idag, med ynskje om fortsatt god bedring!

    "Gledene kan vera så enkle.
    Å sitja her på trammen med vatn i Mikke Mus glaset
    kjenna varmen frå sola mot andletet
    og lytta til fin musikk.
    Treng ikkje meir idag for å vera lykkeleg !"

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselege helsingar eg får, takker og neier! Det diktet seie mykje om lykkefølelsa, Mette! Spesiell takk for det!

      Slett
  4. Så godt du kommer deg og strikkelysten er tilbake.
    Det er så koselig å se det du lager, og små ting kan gi mye glede.
    Ha en fortsatt fin dag.
    det er fint på øya di idag.

    SvarSlett
  5. Så herlige sauer! Du er så flink med sånne putlerier!

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...