2/21/2013

Garn og oppbevaring

På Nille har dei akkurat nå, nokre hendige korger på hjul. (Femtilapp på tilbod)  Dei " slå's opp" med spiler i hjørnene og er ganske romslige - samt på hjul då.  Eg må jo berre ha garn rundt meg i stova, kan ikkje gjemme nøster for longt vekk. Energien er komen på plass, og materiale må då være lett tilgjengeleg!!! 
    Henta ein pakke garn frå www.strikkinnom.no igår.  Cascadeyarn har eg ikkje vore borti før, så det blei spennande å få i henda.  Mjukt og i nydelege grøn/turkisfargar.   Samt eit tilbod på garn frå Rowan, i ein herleg mørk lillafarge.
     Ein liten tova pose med rosa traktorar, -kom utav vaskemaskina.  Traktorane er nok litt svake, men blei passe "jentete".
     Igår kveld, samlast med nokre strikkeglade hos svigerinna mi.  Ho bør få terningkast 6 for traktering av eplekake, skillingsboller, te og kaffi!  Me lo og strikka til langt utpå torsdagsnatta! Koseleg!  Strikka ferdig nokre enkle pulsvantar i Drops  Baby Alpcaka/silk-garn.   Sakna nokre kvite slike, og fant eit kjekt mønster i eit engelsk blad. 




 

3 kommentarer:

  1. Flott garn du har fått i hus, Linda! Gleder meg til å sjå kva det blir til! Pulsvantane er nydelege og traktorposen sjarmerande.

    Er sikker på at de hadde det riktig kjekt i gaår, ja! skulle gjerne vore der, men kanskje det vert ein annan gong. Gleder meg og til å reisa på tur saman med deg til våren.

    SvarSlett
  2. Åååå så mye deilig garn! :)

    SvarSlett
  3. Herlig garn, herlige pulsvarmere, herlig traktorpose og herlige minner om en kjekk strikkekveld :))))

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...