2/21/2013

Gåsa og høna

... strikka eg igår.  (Desse og etter Alan Dart sine mønstrar på gardsdyr)    Men, kyllingane dei,--- juksa eg litt med.  Fant to pompongar, som eg limte filtnebb på og mala auger med tusj. 

Over til noko heilt anna.  Kom over ei gammal brikke eg har.  Fekk den av ei dame eg jobba hos i heimesjukepleien for monge år si. Dama er borte nå, men minna er gode! Ho likte å fortelle om sine yngre dagar, og var stolt over å få til denne brikka. For søstera hadde ikkje fått det til.  Eg tenke at brikka er rundt 70-80 år. Men, kan sjølvsagt ta feil. 


                            detta bildet er scanna. 

2 kommentarer:

  1. Det var en veldig fin, og spesiell brikke :) Har aldri sett en sånn en før

    SvarSlett
  2. En LEKKER brikke!!!
    Og smådyrene dine er like søte som alltid ;)

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...