2/10/2013

Grøfste jobben gjordt-

og berre til å strikka armar og kantar nå, så er Fanakofta mi ferdig.  Eg tok likså godt å festa trådar då bolen var ferdig.  Katta vår, bivåner og kontrollere her.  Fin passform i jakka.  Den er strikka i Karisma frå Drops. Dermed måtte eg gå utifrå str. S i frå boka "Strikk på Nytt" - då strikkefastheten ikkje stemde heilt.  Likte at stjernene og rutene skulle være rettstrikka, medan det andre i riller.  Det kom ikkje så tydeleg fram på bildet i boka.  Motivere meg sjølv med å laga blogg om uferdig jakke- det blir litt ekstra driv nå eg ser kva tid eg satte igong og kan stilla med ferdig resultat.  Ellers kosa meg med kake og boller idag.  Dotter Sandra heime på morsdagen, -det er så kjekt.  Ho strikke og på ein søt babykjole (til venninna si=) 

 

5 kommentarer:

  1. Stilig kofte. Spennende med vrangmaskene.

    SvarSlett
  2. Har ikkje sett denne varianten før, med rillestrikk. Veldig fint!

    SvarSlett
  3. Så fin den blir! Ser at den kofta kjem i blad neste veke, så du er forut for di tid! I løpet av morgondagen er vel jakka ferdig tenke eg!

    SvarSlett
  4. Så artig og fin variant :) spennende. Skal til med Fanakofte jeg og no...blir litt gøy...

    SvarSlett
  5. Hei! Nydeleg kofta, orginalt med rillestrikk ! Du får det til, du !
    Det ser ut som Pus likar kofta og !

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...