2/25/2013

Ku-vottane

Jorid Linvik, designe så fine mønstrar.  Eg falt pladask for desse siste vottane ho har laga. Kjøpte mønster på www.joridweb.com  og strikka dei i helga.   Arbeidshelg, hadde eg og.  Nytta fritimane dessto meir  med strikketøyet.   Tok litt tid å brodere maskesting på blomar, jur og snute - men, det er verdt da når sluttresultatet blei så bra.    Jorid anbefalte Daletta-garn. Det hadde eg ikkje i lageret mitt. Men, tykte det gjekk fint med Gjestdal sitt superwash-garn kjøpt på Nille.  Trur eg skal dure igong med eit par til med da same, for eg høyrde antydningar om fleire ynskjer då eg viste mitt nyerverva mønster til vener/dotter.
 

4 kommentarer:

  1. WOW!! Disse var knæsje:) Hvis du får tid og lyst, kunne jeg tenke meg å kjøpe et slikt par av deg, til Kamilla:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Supre votter :))

    SvarSlett
  3. Disse er bare artige!

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...