3/12/2013

Frå lange til korte armar

- på eit øyeblikk!   Det er nokre amerikanske hefter eg har fått av ei venninne - med myyyykje fine strikkeoppskrifter.  Blandt anna ein genser som gjekk frå 6 mnd. opp til voksen størrelse, i "Weekend Knit".  Eit mønster som blir kalt for "half linen" blir brukt i bråt, kantar og midtstykke opp mot halsen.  Dette stykket måtte eg strikke ekstra omgongar på, for det krympa i forhold til sidene med glattstrikk.  Ein god del å passa på.  Alt i eit stykke skulle armar og rygg og jobbast fram.  Eg haldt alle mål med inch og greier, MEN fekk så lange og slanke armar.  Giddalaus som meg er, så zikka av på armane og strikke ein kant der.  Den får duga slik- tenker eg.  Knappejakt må til- desse kvite er litt for store.    Nå har eg iallefall noko til jente og noko til gut.  Me veit ikkje kva dotter Sandra føder i juni. 

 

4 kommentarer:

  1. Så fin den blei! Lurt triks du hadde der, blei fin med korte armer :)
    Spennande å bli besteforeldre igjen, me er heldige som får vera det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Idag fekk eg tak i nokre herlege små bamsar, som skal få plass på klaffen.

      Slett
  2. Gratulera, stor stas med eit nytt barnebarn ! Så herlege plagg du og Monica har laga, det blir nok ein flott strikka-garderobe til det nye "gudlabadnet"!
    Me skal bli oldeforeldre i september, det er allerede kome ynskje om småplagg.
    Får prøva, håpar eg får det til (etter gamalt) !

    SvarSlett
  3. Du er så kreativ med problemløsninger!
    En skjønn topp du har laget her :D

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...