3/14/2013

Gamle broderier i gåve

Hadde nesten gløymt dei ut  ---  fyyyy meg!!! Tenk lika før Jul, fekk eg desse gamle skattane av ei dame som veit eg likar slikt.  Sjølv har og sansen, men ikkje tilknytning til desse frå slekt eller familie.  Det var dotter som hadde komme over dei, på eit loppemarked rundt Oslo-traktene.  Så ingen av oss veit kven som har brodert.   Nokre sting sirligare enn andre - det gjelder og monteringa så klart.  Men, allikavell - mykje arbeid lagt ned!  Nå har eg lagt den eine ilag med sølvtøy og skåler på den gamle skjenken etter mormora mi.  

Stor glede i går! Garnbestilling kom i posten og garn på salg på "Baronessa" (Husnes).  Misti og noko anna mjukt og tjukt alpakka-garn, skal visst utav sortimentet-  så dermed på halv pris.  Kjøpte ikkje så mykje då eg var på jobb og hadde ein brukar med meg.  Får håpe dei har litt meir når eg kjem innom seinare ein dag?!  Typisk meg-  må ha betenktningstid!


 

3 kommentarer:

  1. Ååå for nydelege broderi du har fått ! Eg synest
    gamle broderi er så flotte, har litt av slikt eg og.
    Skal ein tur på "Baronessa" no før helga. Må ha
    noko å putla med på strikkepinnane !
    Ser på hjemmet.no at du skal ha forening i kveld,
    lukka til og ha ein fin kveld !

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ, må kje skriva om sånne garnsalg til meg då damen! Du vett ka garn-nevrose eg har... Må samla styrke her for å stå imot.
    Kjempekoselige broderiarbeider du har fått, tenke dei finne sin plass hos deg!

    SvarSlett
  3. Lekre broderier! Du er så flink å ta vare på slike skatter, du Linda :)
    Nydelig garn du har handlet ;)

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...