3/13/2013

Knappar er som snop i lausvekt

Og det er ikkje monge som går inn på ein 100-ings!!   Eg kunne stått og studert knappar og planlagt plagg etter plagg--- i timavis!   Nokre fine fekk være med heim i godteposen i går.  Og eit inspirasjonsblad til Påske!  Ikkje så mykje strikk i detta, men likte bladet til Allers eg.

Så fekk eg ei utfordring av "vrangmaska" (kikk innom bloggen hennar- fins link på høgre sida her) Ho hadde funne fram ei engelsk oppskrift på hekla booties.  Dei var greie å hekla, når eg berre las nøye nok.  Den fyrste vart opprekt, for den var skakk.  Ein liten feil med to fastmasker, - var grunn til da.  Trur eg må kjøpe to slike brune bamseknappar til - for å matche t-skjorta.


 

3 kommentarer:

  1. Nydelig babytøy du har laget :)

    SvarSlett
  2. Så fine bootiesar, og godt at du teke utfordringane eg kjem med:)
    Knappar er som du seier, snop i lausvekt! Ikkje smeltar dei i sola heller!!

    SvarSlett
  3. Flott med blått :) Veldig fine knapper...
    Og ikke minst: Kjekke babytøfler!

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...