3/11/2013

Krummelurer ---

Eller kva det nå heiter?!  Papirstrimler som er rulla samen og danner mønster?! Det har eit navn, som eg ikkje kjem på i farta.  Iallefall har eg pusla fram eit Påske-egg med slik pynt.  Mest for å inspirere born i barnelaga me er med i.  Kansje litt tidkrevande for dei minste, men absolutt kjekk hobby.

Fram frå skapet, er denne jakka komen.  Fekk den av mamma etter ein tur til Kroatia (trur eg?)  Den var så stor over skuldrene til meg, som ruve ein del frå før der.  Betre seint enn aldri, så såg eg at det var enkelt å fjerna skulderputene der.  Nå skal jakka brukast - den blir fin til våren!




Desse blomane er bakpå ryggen.

2 kommentarer:

  1. Nydeleg farge på jakken! På tide den kom fram frå skapet!
    Og krummelurene var jo til å bli i godt humør av!!

    SvarSlett
  2. Jakken er nydelig, og den kler deg godt!
    Når det gjelder krummelurene, så vekker de gode minner.
    Datteren i huset laget kort til 40 årsdagen min med denne teknikken :)

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...